مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 04:532014-09-21ورزشي

پنجه باشی به فارس خبر داد: مقام سوم بدمینتون بازان قم در مسابقات نونهالان پسر کشور


تیم قم با کسب مقام سوم هر دو بخش دوبل و انفرادی به کار خود در پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران نونهال کشور پایان داد.

- علی پنجه باشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از موفقیت های بسیار ارزنده ای که در مسابقات المپیاد دانش آموزی تابستان سال جاری برای نمایندگان اعزامی بدمینتون قم به دست آمد حالا نوبت به افتخارآفرینی آنها در رقابت های قهرمانی کشور رسیده است.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از چهره های مستعد قم را گزینش کرده و به این رقابت ها اعزام کردیم که خوشبختانه پسران بدمینتون باز قم در مسابقات رنکینگ قهرمانی بدمینتون رده سنی نونهالان پسر کشور درخشیده و در هر دو بخش دوبل و انفرادی مقام کسب کردند.

رییس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان نخستین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسر کشور به میزبانی سالن ورزشی شریعتی تهران برگزار شد و بعد از سه روز رقابت نفرات برتر خود را شناخت.

وی یادآور شد: در پایان این مرحله از رقابت ها در حالی قهرمانان قسمت یک نفره و دو نفره شناخته شدند که در قسمت یک نفره ارشیا عمل کننده از تیم پسران هیئت بدمینتون البرز به مصاف امیر حسین فاخر از تیم هیئت بدمینتون فارس رفت که در پایان امیرحسین فاخر با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت و قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجه باشی به فارس خبر داد: مقام سوم بدمینتون بازان قم در مسابقات نونهالان پسر کشور

پنجه باشی به فارس خبر داد: مقام سوم بدمینتون بازان قم در مسابقات نونهالان پسر کشور