مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 02:572014-09-20اقتصادي

وام مسکن روستایی افزایش یافته است/ آخرین آمار از جمعیت روستایی کشور


معاون توسعه روستایی معاون اول رییس جمهور گفت: وام ازدواج جوانان روستایی برابر با شهری هاست و وام ساخت مسکن روستایی نیز از 12.

- ابوالفضل رضوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: روستاهای ما جمعیتی بالغ بر 21 میلیون نفر را در خود جای داده که عمدتاً تولید کننده هستند، اما به علت پراکندگی و کم پهنایی حامی و حمایت کننده ای تشکیلاتی ندارند.

معاون توسعه روستایی معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: خانواده های روستایی، خانواده تولید هستند و نه نفر تولید و می بینیم که فرزند 4ساله روستایی مشغول به کار بوده، اما در شهر فرزند بالای 18 سال مشغول به کار است.

وی تأکید کرد: زن روستایی به همسر خود کمک می کند و در شهرها این نکته کمتر دیده می شود و متأسفانه روستاییان به لحاظ توانمندی اقتصادی ضعیف تر هستند و کسی جز دولت نمی تواند حامی و پشتیبان آنها باشد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور بیان کرد: دولت تدبیر و امید به تبعیت از مقام معظم رهبری و عقل اجتماعی و سیاسی، برنامه ریزی مشارکت های مردمی را در دستور کار فعالیت های اقتصادی خود قرار داده و مردم روستایی را در تولیداتی که لازمه هر کشور بوده دخیل کرده است.

رضوی گفت: امروز در هر خانواده روستایی حداقل یک فرد تحصیل کرده داریم و با اطمینان می توانیم مسئله مدیریت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن روستایی افزایش یافته است/ آخرین آمار از جمعیت روستایی کشور

وام مسکن روستایی افزایش یافته است/ آخرین آمار از جمعیت روستایی کشور