مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 00:522014-09-20ورزشي

میرابی: تجربه لیگ های داخلی برای موفقیت در اینچئون کافی نبود


ملی پوش تیراندازی بانوان کشورمان گفت: تجربه ما تنها در حد لیگ های داخلی است که این نمی تواند برای حضور در مسابقات مهمی همچون بازی های آسیایی کافی باشد.

- سرویس: ویژه نامه ها ، تاریخ: 30/شهریور/1393 - 06:24 ، شناسه خبر: 504703 گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به اینچئون میرابی: تجربه لیگ های داخلی برای موفقیت در اینچئون کافی نبود خبرگزاری تسنیم: ملی پوش تیراندازی بانوان کشورمان گفت: تجربه ما تنها در حد لیگ های داخلی است که این نمی تواند برای حضور در مسابقات مهمی همچون بازی های آسیایی کافی باشد.

نسخه قابل چاپ " سارا میرابی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم" به اینچئون اظهار داشت: فاصله بین تیم ما با حریفان به خاطر امکانات و تجربه آنهاست.

شاید روزی برسد که بتوانیم چینی ها را هم بگیریم اما باید بدانیم که تجربه تیم ما تنها در حد لیگ های داخلی است و این تجربه نمی تواند برای حضور در رقابت های سطح بالایی مانند بازی های آسیایی کافی باشد.

ما نیاز به حضور در مسابقات و تورنمنت های بین المللی داریم.

ملی پوش تپانچه 10 متر بادی بانوان ادامه داد: این اولین مسابقه من بود و به دلیل کم تجربگی نتوانستم آن طور که باید کار کنم با این حال با اختلاف کمی نسبت به حریفان بالا نرفتم که این موضوع نیز خواست خدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرابی: تجربه لیگ های داخلی برای موفقیت در اینچئون کافی نبود

میرابی: تجربه لیگ های داخلی برای موفقیت در اینچئون کافی نبود