مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 14:322014-09-20اجتماعي

آغاز المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهر


وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای از 26 مهر امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر؛ علی اصغر فانی در نخستین نشست شورای عالی المپیاد ورزشی گفت: المپیادهای درون مدرسه ای نمونه کوچک شده از المپیادهای دانش آموزی بوده است و برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این المپیادها خود دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه ساختار تربیت بدنی و اجتماعی دانش آموزان باید در مدارس ایجاد شود افزود: این المپیاد 3 میلیون دانش آموز را در 105 هزار مدرسه سراسر کشور پوشش می دهد.

فانی با اشاره به اینکه المپیادهای درون مدرسه ای به شناخت خلاقیت ها و استعدادهای ورزشی دانش آموزان در مدارس کمک خواهد کرد گفت: این المپیادها در رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال و فوتبال به فراخور امکانات مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: مدارس باید با توجه به امکانات و علائق دانش آموزان در رشته های ورزشی از آن ها ثبت نام کنند و در ساعات غیر درسی مانند بعدازظهرها یا پنج شنبه ها مسابقات ورزشی را اجرا کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای اولیاء مدرسه و دانش آموزان مشارکت خواهند داشت و برگزاری المپیاد از لحاظ مربی گری و حتی داوری را خود دانش آموزان بر عهده خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهر

آغاز المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهر