مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 12:472014-09-20سياسي

نمایشگاه کتاب و عکس در دانشگاه های یاسوج برگزار می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب، - شب شعر و نمایشگاه عکس در این هه در دانشگاه های یاسوج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از یاسوج، " امرالله درفشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت و گفت: بیش از 40 برنامه مدون و شاخص در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری تبلغات محیطی در سطح شهرهای استان، دیدار با جانبازان و ایثارگران در بیمارستان سلمان، برگزاری یادواره های شهدا، برپایی صبح گاه مشترک نیروهای مسلح و همایش فرماندهان گردان های دفاع مقدس استان را از جمله مهم ترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دانشگاه را سنگر امروزی دفاع از نظام دانست و گفت: اگر دیروز در سنگر های خاکی به صورت رو در رو با دشمن وارد نبرد مسلحانه می شدیم، سنگر اصلی امروز دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی هستند که دانشگاهیان و فرهیختگان با سلاح علم و فرهنگ به مقابله با دشمن می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب و عکس در دانشگاه های یاسوج برگزار می شود

نمایشگاه کتاب و عکس در دانشگاه های یاسوج برگزار می شود