مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-20اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بابل: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت دانش بنیان است


آموزش و پرورش به دنبال مدیریت دانش بنیان است.

- " از بابل،همت احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع عمومی مدیران مدارس کل شهرستان بابل در مدرسه پورنگ اظهار داشت: فرهنگیان سکان داران ترویج فرهنگ اخلاق و رفتار اجتماعی و سفیران علم و دانش هستند.

وی افزود: ثبت نام و ساماندهی نیروهای انسانی، ترسیم برنامه هفتگی و محقق کردن پروژه مهر در راستای زیباسازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مدیران مبنا تحول آموزشی هستند، گفت: گرچه در فضای آموزشی کاستی ها و سختی هایی وجود دارد و مدارس ما هرگز با استانداردهای جهانی نزدیک نیست اما آنچه امروزه به آن نیازمندیم اراده جدی و عشق راستین است که با تکیه بر همین امر دانش آموزان بابل رتبه نخست مازندران و رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه حاکمیت روابط انسانی و اخلاق مداری رمز موفقیت مدیران است ،بیان داشت: موفقیت مدیران در تعامل و روابط کریمانه است و گام اول برای رسیدن به این تعامل اعتماد بوده و برای جلب اعتماد نیز صداقت و راست گویی شرط اساسی است.

احمدی تصریح کرد: دستگاه آموزش و پرورش بزرگ ترین دستگاه اجرایی از نظر زیرپوشش داشتن نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: مدیران برای افراد زیرپوشش خود باور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش بابل: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت دانش بنیان است

مدیر آموزش و پرورش بابل: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت دانش بنیان است