مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-19سياسي

امام جمعه شیراز عنوان کرد فاصله جامعه با سبک زندگی اسلامی ایرانی


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ماهواره و رسانه های مجازی خوراک فکری جامعه به ویژه نسل جوان شده به طوری که از زندگی اسلامی و ایرانی فاصله گرفته و به دیگر سبک ها گرایش پیدا کرده است.

- " از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: تلاش دشمن تضعیف اعتقادها و شکستن باروهای دینی است و برای برون رفت از این معضل باید فکر و اندیشه را تصحیح و نیز سبک زندگی را با سیاق دینی و ملی منطبق کنیم.

وی با اشاره به اینکه همان گونه که برای سلامتی، تغذیه، بهداشت و آلودگی صوتی طراحی صورت می گیرد باید در زمینه بهداشت فکر و اندیشه و عقل  طرح و برنامه ای داشته باشیم، افزود: برای واردات ذهنی، عقلی و اعتقادی باید برنامه ریزی کرد تا شاهد جامعه ای پویا و بانشاط و سالم و به دوراز ناهنجاری های اجتماعی باشیم.

امام جمعه شیراز در خطبه دوم نماز با اشاره به فرارسیدن سی ویکم شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، همچنین بازگشایی دانشگاه ها و مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: پیوند هفته دفاع مقدس با سال تحصیلی جدید از ویژگی های مهمی برخوردار است و در این راستا در قرآن مجید تعلیم علم و جهاد در راه خدا و کتاب و شهادت با یکدیگر آمده که نشان می دهد قلم و سلاح ارتباط ناگسستنی و استواری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز عنوان کرد فاصله جامعه با سبک زندگی اسلامی ایرانی

امام جمعه شیراز عنوان کرد فاصله جامعه با سبک زندگی اسلامی ایرانی