مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-19سياسي

امام جمعه خاکعلی: حضور روحانیان در مدارس آبیک افزایش یابد


می طلبد حضور روحانیان در مدارس شهرستان آبیک افزایش یابد و در زمینه پرورشی و تربیتی دانش آموزان کارگاه ها آموزشی و برنامه های مختلفی برگزار شود.

- " از آبیک، حجت الاسلام علی اکبری در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر خاکعلی در مسجد 14 معصوم (ع) با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از روز دوشنبه 31 شهریور ماه هفته آینده، جاری و ساری شدن ارزش های دفاع مقدس را در مدیریت کشور و جامعه ضروری دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نباید به برگزاری یادواره و نمایشگاه و برنامه های مختلف منحصر شود بلکه باید ارزش های بنیادین و اصیل دفاع مقدس یعنی ایمان به خدا، تکلیف مداری و تبعیت از ولایت فقیه در جامعه تبیین شده و شکل گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تکلیف مداری از بزرگترین شاخصه های دفاع مقدس است همه مردم و مسئولان باید الگو گرفته و به تکالیف خود عمل کنند تا باری از دوش کشور و ملت برداشته شود.

خطیب جمعه شهر خاکعلی با اشاره به بازگشایی مدارس، بر بیشتر پرداختن مسئولان آموزش و پرورش به حوزه پرورشی دانش آموزان تاکید و تصریح کرد: خدای متعال در قرآن کریم تزکیه را بر تعلیم مقدم داشته است بنابر این می طلبد حضور روحانیان در مدارس شهرستان آبیک افزایش یابد و در زمینه پرورشی و تربیتی دانش آموزان کارگاه ها آموزشی و برنامه های مختلفی برگزار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خاکعلی: حضور روحانیان در مدارس آبیک افزایش یابد

امام جمعه خاکعلی: حضور روحانیان در مدارس آبیک افزایش یابد