مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 10:382014-09-19سياسي

امام جمعه فلاورجان: باید نسلی را تربیت کنیم که هم تراز تمدن نوین اسلامی باشد


نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان با اشاره به شکل گیری تمدن نوین اسلامی، گفت: ما باید نسلی را تربیت کنیم که هم تراز تمدن نوین اسلامی باشد.

- " از فلاورجان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قدوسی ظهر امروز در مصلای نماز جمعه شهر فلاورجان ضمن دعوت نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در آموزه های دین اسلام و کلمات معصومین به رعایت تقوا در آشکار و نهان توصیه شده است.

وی با اشاره به نامه 26 نهج البلاغه خطاب به فرمانداران، افزود: امام علی (ع) فرمانداران را به رعایت تقوا در اسرار و پنهانی ها سفارش می کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان پیرو تبیین شاخص های سبک زندگی رسول خدا (ص) در هفته های گذشته، بیان کرد: ازدواج سنت پیامبر خدا (ص) است و آن حضرت هرگاه جوانی را می دید که به سن ازدواج رسیده است و ازدواج نکرده به وی می فرمودند که چرا ازدواج نکرده ای.

وی با اشاره به لزوم همکاری خانواده ها برای فراهم کردن شرایط ازدواج جوانان عنوان کرد: تمام اعضای جامعه باید به دنبال این باشند که اگر جوانی زمان ازدواجش فرا رسیده است، او را به ازدواج ترغیب و در این امر با آسان گیری و کمک های مالی یاری کنند.

قدوسی تأکید کرد: ازدواج در روایات اسلامی از ساخت مسجد، حسینیه و مهدیه نزد خداوند متعال محبوب تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فلاورجان: باید نسلی را تربیت کنیم که هم تراز تمدن نوین اسلامی باشد

امام جمعه فلاورجان: باید نسلی را تربیت کنیم که هم تراز تمدن نوین اسلامی باشد