مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1393 ساعت 00:332014-09-18حوادث

سوختن جزیره ایرانی در دریای خزر میان اخبار گم شد


وسعت آتش سوزی در آشوراده بهشهر 100 هکتار بوده که حدود 80درصد سازیل، 15درصد تمشک و 5 درصد انار وحشی در این آتش سوزی از بین رفت.

این آتش سوزی که 2 شب گذشته اتفاق افتاد، - آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر و یکی از قطب های مهم گردشگری شمال کشور از بامداد (سه شنبه) در محاصره آتش قرار گرفته بود نهایتا مهار شد.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: وسعت آتش سوزی در آشوراده بهشهر 100 هکتار بوده که حدود 80درصد سازیل، 15درصد تمشک و 5 درصد انار وحشی در این آتش سوزی از بین رفت.

مهردادی افزود: این آتش سوزی که 2 شب گذشته اتفاق افتاد، از محل تکثیر ماهیان غضروفی شیلات شروع و تا ضلع غربی خلیج ادامه داشتبه گفته مدیرکل محیط زیست مازندران چون ساعت 1 بامداد آتش سوزی رخ داد نتوانستیم خیلی سریع آتش را مهار کنیم.

مهردادی افزود: با حضور فعال محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست در میانکاله توانستیم این آتش سوزی را مهار کنیم.

وی یادآور شد: این آتش سوزی صبح دیروز مهار شده بود و علت آتش سوزی هم عوامل انسانی و صیادان غیر مجازی که در حاشیه خلیج صید غیر مجاز دارند، بوده است.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: با اینکه این آتش سوزی صبح روز بعد از حادثه مهار شد ولی وزش باد موجب دامن زدن به این آتش سوزی شد و خوشبختانه با تلاش مامورین ما آتش سوزی مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن جزیره ایرانی در دریای خزر میان اخبار گم شد

سوختن جزیره ایرانی در دریای خزر میان اخبار گم شد