مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 17:532014-09-18فرهنگي

مدیرکل ارشاد کرمان: کرمان چهره های درخشانی در عرصه شعر دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کرمان چهره های درخشانی در عرصه شعر دارد.

- " از کرمان، فرشاد فلاح امشب در مراسم روز فرهنگ و ادب پارسی و گرامیداشت استاد سعید نیاز کرمانی اظهار داشت: یک سال از فقدان استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی سعید نیاز کرمانی را پشت سر گذاشته ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: استاد سعید نیاز کرمانی هم در شعر و هم عرصه فعالیت های نشر، فردی بی نظیر و سخت کوش بود، وی جلد حافظ نامه را به طور پیوسته تقدیم زبان و ادبیات فارسی کرد و این نشان دهنده بزرگی این استاد فرزانه است.

فلاح عنوان کرد: برای من بسیار مایه تعجب بود بزرگانی مانند مرحوم باستانی پاریزی ایشان را با سعدی مقایسه می کند و به ایشان سعدی کرمان می گویند و بزرگان دیگری هم در وصف ایشان صحبت های قابل توجهی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: جلسه امروز یک جلسه خودجوش است و گروهی از علاقه مندان استاد مردم را دعوت کردند و ما به عنوان فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری کردیم و از چنین حرکت هایی استقبال می کنیم.

فلاح بیان داشت: اعتقاد دارم شعر به عنوان یک حرکت فرهنگی موثر در زمینه مبارزه تهاجم فرهنگی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و معرفی چهره های کوشا در عرصه ادبیات فارسی یکی از اقدامات بسیار مهم و موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد کرمان: کرمان چهره های درخشانی در عرصه شعر دارد

مدیرکل ارشاد کرمان: کرمان چهره های درخشانی در عرصه شعر دارد