مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 14:372014-09-18سياسي

ساختار جدید مدارس علمیه تدوین شود


با مدیریت خوب مدیریت حوزه های علمیه شورای معاونان حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت و به زودی ساختار جدید مدارس علمیه تشکیل می شود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال ظهرامروز در نشست معاونان پژوهشی حوزه های علمیه قم که در سالن جلسات معاونت پژوهش حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به نقش پژوهش در حوزه های علمیه اظهار کرد: امروز پژوهش توانسته جایگاه خود را به خوبی در محافل آموزشی و تحصیلی حوزه های علمیه پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به نقش پژوهش در حوزه های علمیه افزود: یک طلبه باید در حوزه علمیه اهتمام به پژوهش و تهذیب پیدا کند و نباید آموزش علمی مابه گونه ای باشد که فرصتی برای طلاب نگذارد تا به تفکر بپردازند و اگر همه کارهای ما در حوزه علمیه آموزش بدون پژوهش شود به طلبه جفا می شود و ماهیت آموزش ندارد.

فرخ فال بیان کرد: با مدیریت خوب مدیریت حوزه های علمیه شورای معاونان حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد و به زودی ساختار جدید مدارس علمیه تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: از سال گذشته ما برای اساتید حوزه های علمیه برنامه های آموزشی گذاشتیم، پس از پیروزی انقلاب ما در زمینه پژوهش از ظرفیت های حوزه علمیه به خوبی استفاده نکردیم در صورتی که ظرفیت حوزه علمیه در بحث پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار جدید مدارس علمیه تدوین شود

ساختار جدید مدارس علمیه تدوین شود