مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 12:282014-09-18سياسي

تلاش جدید آمریکا برای زمینه سازی اقدام نظامی علیه سوریه


به موازات جدی تر شدن بحث ها درباره تشکیل ائتلافی بین المللی به رهبری آمریکا برای مبارزه با گروه تروریستی داعش، اهداف و نیات پشت پرده آمریکا از این اقدام نیز روش تر می شود.

- در این زمینه، خبر می رسد که پس از تصویب مسلح کردن شورشیان سوری در مجلس نمایندگان آمریکا، در عرصه میدانی سوریه نیز تحولاتی در جهت زمینه سازی برای اقدام علیه دولت سوریه در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از روز گذشته تاکنون، تحولات مهمی در بحث مبارزه بین المللی با گروه تروریستی داعش رخ داده که گمانه ها درباره احتمال استفاده ابزاری آمریکا از حربه مبارزه با تروریسم برای براندازی دولت سوریه را جدی تر کرده است.

در این زمینه، پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا طرح دولت این کشور برای مسلح کردن و همچنین آموزش دادن گروه های شورشی سوری به بهانه مبارزه با داعش را تصویب کرد، انتظار می رود سنای آمریکا نیز امروز رأی مثبت خود را در این زمینه اعلام کند.

این در حالی است که از روز گذشته تاکنون، سناتورها به صراحت و یا به صورت غیرمستقیم، اعلام کرده اند که هدف اصلی و نهایی از مسلح کردن شورشیان، اقدام در جهت براندازی دولت سوریه است.

از سوی دیگر، بی بی سی به نقل از یکی از گروه های مخالف دولت سوریه به نام ناظران حقوق بشر سوریه مدعی شده که طی 24 ساعت اخیر، تروریست های داعش 16 روستا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جدید آمریکا برای زمینه سازی اقدام نظامی علیه سوریه

تلاش جدید آمریکا برای زمینه سازی اقدام نظامی علیه سوریه