موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 11:582014-09-18پزشكي

ارتش ایتالیا تولید حشیش را برای مصارف درمانی آغاز کرد


ارتش ایتالیا تصمیم گرفته است تولید حشیش را با هماهنگی وزارت بهداشت این کشور برای تولید محلی داروهای ضد درد ارزان قیمت تر از داروهای وارداتی ، آغاز کند.

توافقنامه ای در این خصوص پنجشنبه در رم در برابر خبرنگاران بین بیاتریس لورنزین وزیر بهداشت و روبرتا پینوتی وزیر دفاع ایتالیا امضا شد.

لورنزین گفت : هدف تولید داروهایی برای آسیب های بسیار وخیم مانند بیماری ام اس یا برای درمان درد است.

وزیر بهداشت ایتالیا تاکید کرد نباید به این توافقنامه ارزش ایدئولوژیکی یا فرهنگی نسبت داد ، این عملیاتی در جهت منافع بیماران است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از رم ، حشیش در محوطه یک پادگان خاص در فلورانس با عنوان موسسه شیمیایی و داروسازی نظامی کشت و عمل آوری خواهد شد.

این موسسه در واقع صنعت کوچک داروسازی است که تاکنون به نیازهای ارتش اختصاص داشت اما اکنون برای بخش غیر نظامی نیز تولیداتی خواهد داشت.

وزیر دفاع ایتالیا نیز گفت : توانمندی های بخش نظامی ایتالیا غالبا ناشناخته یا کمتر از حد واقعی ارزیابی می شود.

در فلورانس ما همه آنچه برای آغاز تولید نیاز است ، در اختیار داریم .

این موسسه نظامی قرار است حدود 80 تا 100 کیلوگرم پایه دارو را در سال که برابر با نیاز ایتالیا است تولید کند و سپس این پایه دارو را به داروخانه های محلی یا بیمارستان هایی که داروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ایتالیا تولید حشیش را برای مصارف درمانی آغاز کرد

ارتش ایتالیا تولید حشیش را برای مصارف درمانی آغاز کرد