مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 10:332014-09-18سياسي

دفاع مقدس خط بطلانی بر قدرت استکبار بود


فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهکیلویه و بویر احمد گفت: دفاع مقدس در واقع تجلی وحدت و قدرت نظام اسلامی بود که خط بطلانی بر افسانه قدرت استکبار و شکست ناپذیری این قدرت کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، امیرسرتیپ دکتر حسین محمدی پنجشنبه 27 شهریور و در آستانه هفته دفاع مقدس با بیان اینکه توجه به عوامل معنوی و فرهنگی موجب افزایش توان یک ملت در عرصه های مختلف خواهد بود، گفت: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی عراق به لحاظ توان نظامی و مادی نسبت به ما برتری داشت و مورد حمایت کشورهای مختلف جهان بود، اما کفه توان معنوی و فرهنگی به سمت نیروهای ایران سنگین تر بود و همین عوامل سرنوشت نبرد را تعیین و عوض کرد.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه در 200 سال اخیر در سطح جهان جنگ های مختلفی را شاهد بوده ایم، گفت: در بسیاری از جنگ هایی که به نوعی به ایران تحمیل شد، علی رغم مقاومت جانانه فرزندان این مرز و بوم، همواره در هر جنگی بخشی از خاک کشور را از دست داده یا مجبورمان کرده اند امتیازهای سیاسی و اقتصادی بدهیم.

اما در دوران دفاع مقدس، به عنوان یک سند افتخار ملت غیور ایران، نه تنها وجبی از خاک به دست دشمن نیفتاد و امتیازی به هیچ کس داده نشد بلکه توان و اقتدار و امنیت ایران تثبیت و موجب سرافکندگی دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس خط بطلانی بر قدرت استکبار بود

دفاع مقدس خط بطلانی بر قدرت استکبار بود