مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 10:322014-09-18سياسي

طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود


رییس کل دیوان محاسبات کشور به لزوم توجه به نظارت و کنترل خرج بیت المال اشاره کرد و گفت: طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 27/شهریور/1393 - 16:02 ، شناسه خبر: 502647 رییس کل دیوان محاسبات کشور: طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود خبرگزاری تسنیم: رییس کل دیوان محاسبات کشور به لزوم توجه به نظارت و کنترل خرج بیت المال اشاره کرد و گفت: طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از زنجان، امین حسین رحیمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خرج درست بیت المال از اموری است که باید مورد توجه همه مدیران و مسئولان کشور و سراسر استان ها قرار گیرد.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم دیوان محاسبات با کمسیون بودجه تصریح کرد: دیوان محاسبات کشور با کمسیون بودجه مجلس در ارتباط مستقیم است و حفظ و نگهداری بیت المال از قوانین کشور به حساب می آید که با هم اندیشی و تعامل همه مدیران کشور باید برنامه های دیوان محاسبات برای حفظ بیت المال حفظ شود.

رییس کل دیوان محاسبات کشور با توجه به وظیفه این دیوان به عنوان ارگانی که مانع از تضییع بیت المال می شود، خاطر نشان کرد: حراست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود

طرح سامانه الکترونیک دیوان محاسبات کشور راه اندازی می شود