مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 04:272014-09-18اقتصادي

رشد 200 درصدی ورود گردشگر خارجی به آذربایجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امسال شاهد رشد 200 درصدی ورود گردشگر خارجی و 10 درصدی گردشگر داخلی به آذربایجان غربی بوده ایم.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ارومیه، جلیل جباری در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه صنایع دستی آذربایجان غربی که در پارک جنگلی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 30 رشته صنایع دستی در سطح استان فعال بوده و در این زمینه برای 1000 نفر پروانه تولید و به 4 هزار نفر کارت شناسایی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از فعالیت 20 هزار نفر در حوزه صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 2 هزار نفر نیز از بیمه هنرمندان استفاده می کنند.

جباری بیان کرد: امسال آذربایجان غربی از محل صادرات صنایع دستی، یک میلیون و 200 هزار دلار درآمد کسب کرد در حالی که میزان صادرات از لحاظ وزنی 500 تن بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: راه اندازی 13 بازارچه نوروزی صنایع دستی در فروردین ماه امسال در آذربایجان غربی نشان از ظرفیت فراوان استان در این زمینه دارد.

وی با تاکید بر حمایت سازمان از کارگاه های تولیدی صنایع دستی در استان اظهار کرد: در این رابطه با اختصاص تسهیلات بانکی، کارگاه های راکد آذربایجان غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 200 درصدی ورود گردشگر خارجی به آذربایجان غربی

رشد 200 درصدی ورود گردشگر خارجی به آذربایجان غربی