مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 02:172014-09-17سياسي

ایجاد کریدورهای علم و فناوری در 5 استان کشور/ تشکیل کارگروه پژوهش و فناوری استانی


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تصویب ایجاد کارگروه تخصصی پژوهش و فناوری استان ها خبر داد و گفت: علاوه بر آن جزییات ایجاد دو کریدور علم و فناوری استان های خراسان جنوبی و یزد به تصویب کمیسیون شورای عتف رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی "خبرگزاری دانشجو"" دکتر وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه کمیسیون دایمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع این جلسه افزود: تشکیل کارگوه تحصصی پژوهش، فناوری و نوآوری ذیل شورای برنامه ریزی استان‎ ها یکی از موضوعات مطرح این جسله بوده است.

وی با اشاره به مصوبات قبلی شورای عتف در این زمینه، اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد که به منظور اجرای سیاست های کلی برای ساماندهی امر پژوهش، نوآوری و فناوری در استان ها برای فراهم سازی و اصلاح بهبود نظام نوآوری منطقه ای، کارگروه تخصصی پژوهش و فناوری ذیل شورای برنامه ریزی استان ها تشکیل شود.

احمدی، با بیان اینکه تبصره این مصوبه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در این تبصره آمده است که آیین نامه اجرایی آن توسط دبیرخانه و در کمیسیون دایمی تصویب شود و از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به هیات دولت برای تصویب ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کریدورهای علم و فناوری در 5 استان کشور/ تشکیل کارگروه پژوهش و فناوری استانی

ایجاد کریدورهای علم و فناوری در 5 استان کشور/ تشکیل کارگروه پژوهش و فناوری استانی