مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 21:222014-09-16اجتماعي

آغاز سال تحصیلی در پایتخت با معضل فضای آموزشی/ بحران کمبود مدرسه بیخ گوش تهران


سال تحصیلی حدود 12 میلیون دانش آموز کم کم از راه می رسد، مدارس در حال آماده شدن برای استقبال از دانش آموزان هستند اما پایتخت با مشکل کمبود فضای آموزشی دست به گریبان است و این وضعیت شرایط بحرانی را در منطقه 22 تهران رقم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، سال تحصیلی جدید کمتر از چند روز دیگر آغاز می شود و بیش از 12 میلیون دانش آموز در سراسر کشور برای 9 ماه تحصیل روانه مدارس می شوند،مقدمات استقبال از این تعداد دانش آموز در سال تحصیلی جدید از ماه ها پیش در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است.

صرف نظر از بحث توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و مسائل و مشکلات پیرامون کمبود معلم در مقطع ابتدایی و عدم اختصاص سرانه به مدارس و هزاران موضوع دیگری که این روزها آموزش و پرورش با آن دست و پنجه نرم می کند، موضوع دیگری که هر سال در آستانه سال تحصیلی سرباز می کند، تراکم بالای دانش آموزان در کلاس های درس و مشکل کمبود فضای آموزشی است.

** پایتخت فقیر در حوزه مدارس شاید زمانی که می شنویم پایتخت فقیرترین شهر کشور به لحاظ فضای آموزشی است، برایمان کمی عجیب است، چرا که تهران را با برج ها، مراکز خرید و امکاناتش می شناسیم اما همین تهران در کنار تمام این امکانات با معضل کمبود مدرسه و از سوی دیگر مدارس تخریبی و فرسوده دست و پنجه نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی در پایتخت با معضل فضای آموزشی/ بحران کمبود مدرسه بیخ گوش تهران

آغاز سال تحصیلی در پایتخت با معضل فضای آموزشی/ بحران کمبود مدرسه بیخ گوش تهران