مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 10:182014-09-16اقتصادي

تغییر رفتارهای فنی کشاورزان و نقش آن در افزایش تولید


بخش کشاورزی با مشکلات عدیده ای از قبیل بالا بودن ضایعات محصولات کشاورزی، پایین بودن کیفیت نگهداری، فقدان راهبردها و سیاست های بلندمدت در بخش کشاورزی، - مشکل حمل و نقل و.

روبه رو است که روند نزولی این بخش، نارضایتی و دلسردی را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه آذربایجان شرقی، تحول در حوزه کشاورزی در کشورهای پیشرفته با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیروی انسانی ماهر و متخصص اتفاق افتاده و در این کشورها مراکز عمده تولید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات از نظر سرمایه انسانی در حد مطلوبی قرار داشته و آموزش به مثابه یکی از پایه های اساسی رشد و توسعه این جوامع به شمار می رود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: اقتصادی پویا، افزایش تولید و عملکرد در واحدهای تولیدی با به کار بُردن سیستم های نوین کشاورزی و آموزه های ترویجی از هم اکنون در واحدهای تولیدی برای تولیدکنندگان قابل پیش بینی است.

علی اکبر نژادرضا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا- منطقه آذربایجان شرقی، افزود: ترویج با غنی سازی علمی و فنی کشاورزان موجبات تغییر رفتارهای فنی آنها و با کاهش هزینه های تولیدی موجبات رقابت تولیدکنندگان را مهیا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رفتارهای فنی کشاورزان و نقش آن در افزایش تولید

تغییر رفتارهای فنی کشاورزان و نقش آن در افزایش تولید