مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 05:432014-09-16ورزشي

برخورداری در گفت وگو با فارس: قهرمانی قم در لیگ های کاراته کشور تکرار می شود


نایب رییس هیئت کاراته استان قم گفت: با توجه به تعداد بالای نمایندگان قم و همچنین شروع خوبی که در فصل جدید لیگ های پایه کاراته کشور داشتیم قهرمانی قم امسال هم تکرار می شود.

- علیرضا برخورداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه اخبار رسیده از عملکرد نمایندگان کاراته استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ های کاراته پایه کشور نوید حضوری موفق در این پیکارها و ان شاءالله تکرار قهرمانی سال گذشته را می دهد.

وی با بیان اینکه کاراته کاهای قم در شروع مسابقات فصل جدید لیگ های جوانه و آینده سازان کاراته قهرمانی پسران باشگاه های کشور به نتایج بسیار خوبی دست یافته اند، ابراز کرد: کاراته کاهای قم فصل جدید مسابقات لیگ جوانه کاراته باشگاه های کشور را با کسب 7 پیروزی در مقابل رقبای مدعی خود آغاز کردند.

نایب رییس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان بعد از مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و امید آسیا که با درخشش کاراته کاهای کشورمان همراه بود فصل جدید لیگ های جوانه و آینده سازان باشگاه های کشور آغاز شد.

وی عنوان کرد: در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها که در گرو های مختلف به انجام می رسد 8 تیم به نمایندگی از قم حضور دارند و در گام نخست از این مسابقات که به میزبانی هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری در گفت وگو با فارس: قهرمانی قم در لیگ های کاراته کشور تکرار می شود

برخورداری در گفت وگو با فارس: قهرمانی قم در لیگ های کاراته کشور تکرار می شود