مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1393 ساعت 23:332014-09-15بين الملل

حمایت همه جانب مردم یمن از انقلاب


جمعیت میلیونی انقلاب یمن را هیچ کس نمی تواند حریف شود، و به نظر من، در نهایت اینها پیروز می شوند و جبهه عربستان و آمریکا در برابر انقلابیون ناچار است که تسلیم شود.

- با وجود تهاجم خونین نیروهای امنیتی دولت یمن به انقلابیون این کشور، اعتراضات مردم یمن همچنان با قدرت ادامه دارد و برکناری دولت منصور هادی در رأس خواسته های انقلابیون است.

حاکمان یمن اقدامات مختلفی را از سرکوب شدید با کمک عربستان، استفاده از عناصر القاعده و داعش علیه انقلابیون تا تلاش برای فریب معترضان با استفاده از دولت های بیگانه را در پیش گرفته اند، اما نتوانسته اند مانع از افزایش موج اعتراضات و خنثی سازی انقلاب دوباره یمن شوند.

دکتر سعدالله زارعی، کارشناس مسائل منطقه ای در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل بصیرت" چشم انداز انقلاب یمن و آینده مبارزات مردمی را توضیح می دهند که در ادامه می آید:  چشم انداز اعتراضات یمن را با توجه به درگیری هایی نظامی که وجود دارد را چگونه ارزیابی می کنید؟  انقلاب فعلی مردم یمن که چند میلیونی است و از حمایت های عمیق مردمی اعم از زیدی ها و شافعی ها برخوردار است بسیار هوشمندانه انجام می شود، یعنی یک رهبری معین و یک کمیته معین شعار و هدف معین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانب مردم یمن از انقلاب

حمایت همه جانب مردم یمن از انقلاب