مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1393 ساعت 19:182014-09-15اقتصادي

سن و زمان مناسب برای بازی کودکان با تبلت و آسیبهای پیش رو


امروزه کودکان به جای بازی کردن با هم سن و سالانشان، سرگرم بازی با تبلت و موبایل هستند که گاهی استفاده آنها از این وسایل ساعتها زمان می برد و ارتباط آنها را با دنیای اطرافشان قطع می کند این در حالیست که استفاده زودهنگام کودکان از تکنولوژی می تواند تبعاتی .

- امروزه کودکان به جای بازی کردن با هم سن و سالانشان، سرگرم بازی با تبلت و موبایل هستند که گاهی استفاده آنها از این وسایل ساعتها زمان می برد و ارتباط آنها را با دنیای اطرافشان قطع می کند این در حالیست که استفاده زودهنگام کودکان از تکنولوژی می تواند تبعاتی به همراه داشته باشد که گاهی والدین به علت مشغله های زیاد از آنها بی خبرند.

آمار فروش تبلت و موبایل افزایش چشم گیری یافته و هنگامی که والدین در خانه از تکنولوژی استفاده کنند، فرزندان نیز نسبت به استفاده از آن کنجکاو و ترغیب می شوند.

حال باید دید آیا والدین مجازند چنین وسایلی را در اختیار فرزندانشان قرار دهند؟ دکتر امیر محمود حریرچی، متخصص سلامت عمومی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایسنا، درباره تبعات استفاده زودهنگام کودکان از تکنولوژی معتقد است که استفاده زیاد کودکان از وسایلی همچون تبلت وموبایل می تواند خلاقیت کودک را از بین ببرد، چرا که خلاقیت از سنین کودکی شکل می گیرد و کودک باید بیاموزد آنچه را که می خواهد با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن و زمان مناسب برای بازی کودکان با تبلت و آسیبهای پیش رو

سن و زمان مناسب برای بازی کودکان با تبلت و آسیبهای پیش رو