مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1393 ساعت 08:172014-09-15سياسي

آمریکا به بهانه مقابله با داعش می خواهد وارد خاورمیانه شود


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار جمعی از علما و دانشجویان ارومیه گفت: مبارزه با گروهک تکفیری داعش بهانه ای است که آمریکا از طریق آن می خواهد وارد خاورمیانه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ارومیه،" حجت الاسلام عسگر دیرباز شب گذشته در دیدار جمعی از علما و دانشجویان ارومیه گفت: تاریخ نشان داده است هرگاه آمریکا خواسته نفوذ و قدرت خود را در جهان حفظ کند، همیشه مردم را از موضوعی ترسانده است تا همه را همراه خود کند و این بار نیز گروهک داعش را بهانه ای برای اهداف خود قرار داده است.

وی افزود: امروز آمریکا با تکیه بر ترفندی جدید برای انحراف افکار عمومی به بهانه مبارزه با تروریسم و گروهک داعش، عراق و سوریه را نشانه گرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رفتار دوگانه آمریکا حرکت مضحک و غیرمنطقی است؛ چراکه در یک سو اقدام به حمایت و پرورش گروه های تروریستی همانند داعش کرده و در طرف دیگر ایران را حامی تروریسم می خواند.

عسگر ادامه داد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها حامیان اصلی تروریست ها پس از قتل عام هزاران انسان بی گناه و وحشیانه ترین جنایات بشری توسط داعش امروز ندای جنگ علیه گروه های تروریستی سر می دهند که این عمل ترفند جدید استکبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به بهانه مقابله با داعش می خواهد وارد خاورمیانه شود

آمریکا به بهانه مقابله با داعش می خواهد وارد خاورمیانه شود