مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1393 ساعت 03:382014-09-14بين الملل

از رشد چشمگیر فعالیت های محققان ایرانی شگفت زده شدم/ بهترین دانشجویانم ایرانی هستند


پرفسور "سوفیه روسو"، برگزیده گروه ژنتیک و آندرولوژی کنگره بین المللی رویان از فرانسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر ضمن تشریح طرح و پروژه ارائه شده در این کنگره به توصیف فعالیت های محققان ایرانی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پانزدهمین کنگره بین المللی باروری و ناباروری و دهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی از 12 تا 14 شهریور ماه به مدت سه روز در سالن همایش های رازی تهران میزبان محققان بین المللی بود.

در پی فراخوان جشنواره 222 طرح تحقیقاتی از 37 کشور جهان به دبیر خانه جشنواره ارسال شدند که آمریکا با 29 طرح در صدر لیست مقالات ارسالی قرار گرفت؛ اما ایران با 22 طرح، چین با 17 طرح، ایتالیا با 15 طرح و ژاپن با 14 طرح رده های بعدی جدول را به خود اختصاص دادند.

براساس داوری صورت گرفته در گروه ژنتیک و آندرولوژی، پروفسور "سوفی روسو" ( Sophie Rousseaux) از فرانسه با طرح برنامه ریزی ژنوم مردان، ناباروری و سرطان به عنوان طرح برگزیده معرفی شد.

پرفسور "روسو" از دانشگاه گرونوبل فرانسه در کنگره بین المللی رویان حضور پیدا کرده و در رابطه با پروژه و طرح ارائه شده به خبرنگار مهر گفت:" در زمان تمایز سلول های زاینده مردان، سازماندهی مجدد و برنامه ریزی بسیار اختصاصی در ژنوم مردان رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد چشمگیر فعالیت های محققان ایرانی شگفت زده شدم/ بهترین دانشجویانم ایرانی هستند

از رشد چشمگیر فعالیت های محققان ایرانی شگفت زده شدم/ بهترین دانشجویانم ایرانی هستند