مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 20:032014-09-02سياسي

استاندار قم: مقام معظم رهبری به عمران و آبادانی قم عنایت ویژه ای دارند


مقام معظم رهبری به عمران و آبادانی قم عنایت ویژه ای دارند.

- " از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش سه شنبه شب در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح یادگار امام اظهار کرد: از مردم می خواهیم که در اجرای پروژه های شهرداری با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اعلام خبر خوش برای مردم قم اظهار کرد: امروز نماینده دفتر مقام معظم رهبری در ارتباط با پروژه های مصوب سفر معظم له به قم آمد و مقرر شد تمام بدهی های شهرداری و استانداری قم از مصوبات سفر رهبری تا پایان سال 94 پرداخت شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: با هماهنگی، اتحاد و وحدت همه نهادها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همه با هم عهد و پیمان بستیم که خادمان مردم قم باشیم و نشانه خدمت افتتاح این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: به سازمان های حفار و همچنین سازمان هایی که باید با شهرداری همکاری کنند تاکید می کنم که در همه پروژه های شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم شهر کریمه اهل بیت (س) باشیم.

انتهای پیام/2258/ی10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: مقام معظم رهبری به عمران و آبادانی قم عنایت ویژه ای دارند

استاندار قم: مقام معظم رهبری به عمران و آبادانی قم عنایت ویژه ای دارند