مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 10:232014-09-02سياسي

سبک سنتی و اسلامی در ساخت و ساز مسکن رعایت شود


یکی از مراجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم رعایت سبک سنّتی و اسلامی در ساخت و سازها، تصریح کرد: آپارتمان نشینی نباید براساس فرهنگ غربی و ضدّ اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی، پیش از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از مسئولین و خیرین مسکن ساز کشور، گفت: حیات جامعه اسلامی در این است که انسان های نمونه، مؤمن و خیری در آن حضور داشته باشند و به نفع محرومان و مستمندان و مردم کم درآمد، انجام وظیفه نمایند.

وی با اشاره به این که روایاتی که از حضرات معصومین (ع) در این باره وارد شده است، افزود: هیچ عبادتی بهتر از این نیست که انسان، سرور و شادمانی را به یک فرد مومن هدیه کند.

استاد برجسته حوزه خطاب به خیرین خاطرنشان کرد: شما نه تنها قلب مؤمنین را شاد می کنید، بلکه اول کسی که خوشحال می شود، وجود مقدّس حضرت ولی عصر(عج) است، چون مردمی که خانه و مسکن ندارند، شیعیان آن حضرت و فرزندان ایشان می باشند و شما در حقیقت، خانه را برای فرزندان آن حضرت ساخته اید و این افتخار بسیار بزرگی است که نصیب شما شده است.

وی افزود: من هم به خیرین، این نعمت بزرگ را تبریک می گویم و خیلی دوست داشتم که با شما در این کار بزرگ و در ثواب بسیار زیاد آنها سهیم وشریک باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک سنتی و اسلامی در ساخت و ساز مسکن رعایت شود

سبک سنتی و اسلامی در ساخت و ساز مسکن رعایت شود