مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 07:522014-09-02فرهنگي

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برپا شد


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی امروز 11 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان کرمانشاه افتتاح شد و تا 16 شهریور ماه ادامه دارد.

- نسخه قابل چاپ " نصرت الله سپهر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با اشاره به استقبال بسیار زیاد هنرمندان کشور از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سراسری صنایع دستی دارای 150 غرفه از استان های مختلف کشور است که 70 غرفه آن مربوط به استان کرمانشاه است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در رابطه با زمان بازدید از نمایشگاه گفت: علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا12 و عصرها از ساعت 15:30 تا 21:30 دقیقه به محل دائمی نمایشگاه ها واقع در پارک شاهد شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

سپهر با اشاره به اینکه نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه از امروز آغاز به کار کرده و تا 16 شهریور ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تخصصی کسب و کار صنایع دستی با حضور اساتید برجسته حوزه کسب و کار از برنامه های جانبی نمایشگاه است که فردا 17 شهریور ماه 93 از ساعت 9 تا 12 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برپا شد

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه برپا شد