مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 17:132014-09-01سياسي

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: استعداد شعرا در مسیر نادرست به کار گرفته نشود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: استعداد شعری افراد نباید در مسیرهای نادرست به کار گرفته شود.

- " از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی امشب در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری که در سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: شعر وسیله ای ارزشمند برای بیان حقایق است و افرادی که این توانایی خود را در مسیر صحیح آن به کار گیرند، به طور قطع مشمول رحمت الهی قرار خواهند گرفت.

وی وجود مرقد مطهر امام هشتم (ع) را در ایران، نعمت و عنایت خداوند متعال به افراد این سرزمین دانست و افزود: به برکت وجود مرقد آن حضرت در کشورمان ضمن سهولت در زیارت آن حضرت برکات عدیده ای نیز نصیب مردمان این سرزمین شده است.

قریشی با استناد به احادیثی از ائمه معصوم علیهم السلام به اهمیت زیارت آن حضرت اشاره کرد و افزود: هر کس امام رضا (ع) را در مشهد مقدس زیارت کند، در زمان تحویل نامه اعمال هنگام عبور از پل صراط و در زمان توزین اعمال، مشمول شفاعت آن حضرت قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به اهمیت بیان خصایص و ویژگی های ائمه معصوم علیهم السلام به زبان شعر اشاره کرد و افزود: ذوق و استعداد شعرا برای شعر گفتن در این زمینه ها، برخاسته از عنایت الهی بوده و امری بسیار ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: استعداد شعرا در مسیر نادرست به کار گرفته نشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: استعداد شعرا در مسیر نادرست به کار گرفته نشود