مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 12:082014-09-01دانش

دانشگاه آزاد مشهد به قطب علمی شرق کشور مطرح است/ افزایش نه رشته در مطقع دکتری


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بعنوان قطب علمی شرق کشور مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس شیخ الاسلامی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری در تالار اجتماعات سازمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: با گذشت32 سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، و داشتن 28هزار دانشجو، 800 عضو هیئت علمی ، 1200 کارمند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به عنوان قطب علمی در شرق کشور مطرح است است.

افزایش نه رشته در مقطع دکتری سرپرست دانشگاه آزاداسلامی افزود: سیاستی که ما در بحث ارتقای سطح کیفی دانشگاه اتخاذ کرده ایم، توسعه و ارتقا تحصیلات تکمیلی هم در استان و هم در واحد مشهد است.

وی گفت: برای این منظور حدود 9 رشته حقوق کیفری، تربیت بدنی، مدیریت ورزشی، جغرافیای روستایی، جغرافیای برنامه ریزی شهری، مشاوره، مهندسی برق، الکترونیک، مکانیک خودرو (تبدیل انرژی) و شیمی کاربردی در مقطع دکترا اضافه شده است که با توجه به 10 رشته قبلی امسال به 19 رشته در مقطع دکتری رسیده است که دانشجویان از مهرماه سال جاری می توانند در این رشته ها ثبت نام کنند.

شیخ الاسلامی عنوان کرد: در همین راستا ما حدود 50 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد تقاضا داده ایم از جمله؛ فیزیک جامع، برنامه ریزی شهری، مکانیک خودرو و همچنین 38 رشته هم در مقطع دکتری در خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد مشهد به قطب علمی شرق کشور مطرح است/ افزایش نه رشته در مطقع دکتری

دانشگاه آزاد مشهد به قطب علمی شرق کشور مطرح است/ افزایش نه رشته در مطقع دکتری