مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 11:532014-09-01ورزشي

تلاش بسکتبالیست های ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی


تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین حضور پیاپی خود در جام جهانی بسکتبال ، حضور در میان 16 تیم مرحله دوم جام جهانی را هدف قرار داده است.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که دومین حضورش را در رقابت های جام جهانی اسپانیا تجربه می کند این بار نه برای تجربه اندوزی بلکه برای صعود به مرحله دوم رقابت ها تلاش می کند.

بسکتبالیست های ایران که در گروه اول این رقابت ها با تیم های اسپانیا ، برزیل ، فرانسه ، مصر و صربستان همگروه است در مسابقه افتتاحیه رقابت ها با نتیجه 90-60 با اختلاف 30 امتیاز برابر میزبان رقابت ها اسپانیا متوقف شد.

اسپانیا که از حضور بازیکنان با تجربه شاغل در لیگ های حرفه ایی اروپا و آمریکایی سود می برد با میزبانی رقابت ها قصد دارد کاپ جام جهانی این دوره از رقابت ها را به تالار افتخاراتش اضافه کند.

تیم ملی بسکتبال ایران هم در این دوره از رقابت ها ترکیبی از با تجربه ها و جوان ها را در اختیار دارد البته در برخی پست ها مانند پست گارد به علت مصدومیت چند ورزشکار با کمبود روبرو هستیم و مهدی کامرانی در این رقابت ها تنهاست.

ملی پوشان کشورمان در مسابقه با اسپانیا در ابتدای کوارتر اول و کوارتر دوم نمایش قابل قبولی داشتند اما به مرور تحلیل رفتند و در اجرای فرامین تاکتیکی ضعیف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بسکتبالیست های ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی

تلاش بسکتبالیست های ایران برای صعود به مرحله دوم جام جهانی