مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 09:572014-09-01فرهنگي

پوستر و تندیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی رونمایی شد


پوستر و تندیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با حضور کارگردانان مطرح کشوری و اصحاب رسانه در یزد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم رونمایی از پوستر و تندیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد ظهر امروز با حضور کارگردانان مطرح کشوری و اصحاب رسانه استان یزد در سالن شهرداری برگزار شد.

کیومرث پوراحمد از کارگردانان و نویسندگان برجسته سینمای ایران، در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هایی در این سطح و جایگاه، اظهار کرد: یکی از مهمترین مواردی که در این جشنواره ها باید مد نظر قرار گیرد، انگیزه ای است که فیلم سازان برای فیلم سازی باید به آن توجه داشته باشند.

عالمی یکی دیگر از کارگردانان مطرح کشور و از اساتید دانشگاه هم در این نشست با بیان اینکه برخی از فیلم های ارسالی به این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند، گفت: در برابر برخی از این فیلم ها ما سر تعظیم فرو می آوریم.

وی افزود: این فیلم ها اشک ما را جاری می کردند و اشک مقدسی که برای امام رضا علیه السلام بود، بر گونه های ما جاری می شد، این نشان از جایگاه این جشنواره و موضوع آن دارد.

مهدی نشاسته گر نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد در جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد هم در این مراسم بر ضرورت فیلم سازی در زمینه احسان و نیکوکاری تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر و تندیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی رونمایی شد

پوستر و تندیس نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی رونمایی شد