مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1393 ساعت 05:082014-08-31سياسي

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد ثبت 22 هیئت مذهبی در ملایر طی سال جاری


مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت 280 هیئت مذهبی ثبت شده زیر نظر اداره تبلیغات این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 22 هیئت در سال جاری ثبت شده است.

- " از ملایر، حجت الاسلام داوود عباسی صبح امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در زمینه های مختلف گفت: با توجه به شعار امسال یکی از مهمترین اولویت های این اداره ترویج و تبیین هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی است.

وی از فعالیت هفت موسسه و 10 خانه قرآنی در ملایر خبر داد و افزود:  200 تشکل دائمی قرآن نیز در ملایر فعالیت دارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: 100 مربی قرآنی با داشتن گواهینامه تربیت معلم قرآن از سازمان دارالقرآن زیر نظر این اداره در موسسات و خانه های قرآنی فعالیت دارند.

وی فعالیت تشکل های قرآنی را نیز  در سه محور قرائت، حفظ و ترجمه و تفسیر و تجوید قرآن کریم با تشکیل جلسات و کلاس های دائمی قرآن کریم و با همکاری مربیان و اساتید قرآنی شهرستان ملایر عنوان کرد.

عباسی تصریح کرد: علاوه بر این آموزش ها در محل اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز در هر هفته بیش از 30 جلسه و کلاس های آموزش قرآنی برگزار می شود و در 6 ماه گذشته برنامه هایی شامل کرسی تلاوت قرآن، ختم قرآن، مسابقات قرآنی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد ثبت 22 هیئت مذهبی در ملایر طی سال جاری

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد ثبت 22 هیئت مذهبی در ملایر طی سال جاری