مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 22:482014-08-30سياسي

یادداشت تروریسم امروز، فرزند خلف صهیونیست ها است


روز جهانی تروریسم، بهانه ای است تا یک بار دیگر ندای حق طلبی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و از سوی دیگر با افشای هر چه بیشتر جنایات تروریسم بین المللی و حامیان آن، - " از سنندج، هفتم شهریور ماه به نام روز جهانی مبارزه با تروریسم در تقویم نامگذاری شده است و همین عنوان موجب می شود تا یک بار دیگر توجهات در جهان به سمت موضوع تروریسم جلب شود.

آنچه مسلم است اینکه ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی و طی سال های سپری شده از عمر خود از این ناحیه، متحمل ضرر و زیان بسیار و همواره در اشکال گوناگون قربانی ترور بوده است.

در واقع، اهداف و آرمان هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال کرده موجب شده است تا دنیای استکبار و استثمار، پرچم دشمنی با ایران را برافراشته و برای سرنگونی آن به دسیسه های مختلف و در رأس آنها ترور، روی آورد.

این قضیه طی سال ها و دهه هایی که از عمر انقلاب گذشته، دچار تغییرات و پیچیدگی های خاصی شده است و اگر در سال های نخست، ردپای غرب در ترورهای صورت گرفته در کشور کاملا مشخص بود، امروز در پشت صحنه سنگر گرفته و گروه های تندرو را برای این کار بسیج می کنند.

در شرایط کنونی، منطقه خاورمیانه و بیشتر کشورهای حاضر در این خطه در گرداب تروریسم و نفوذ تروریست ها غرق شده اند و صهیونیسم جهانی نیز با خرسندی از این واقعیت تلخ به دنبال گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت تروریسم امروز، فرزند خلف صهیونیست ها است

یادداشت تروریسم امروز، فرزند خلف صهیونیست ها است