مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 14:372014-08-30اجتماعي

معابر خرم آباد به دوربین های کنترل ترافیک تجهیز می شود


فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به نصب دوربین های کنترل ترافیک در خرم آباد گفت: کار نصب این دوربین ها در خرم آباد انجام شده و به زودی افتتاح آن ها انجام و شروع به کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردار محمد قنبری امروز در مراسم معارفه معاون جدید اجتماعی نیروی انتظامی لرستان در خرم‎آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی لرستان آماده است که با احداث یک پاسگاه انتظامی در بام لرستان امنیت هرچه بیشتر این مکان تفریحی را تامین کند.

وی افزود: جاهایی وجود دارد که حضور پلیس برای امنیت و آسایش بشتر مردم نیاز است اما متاسفانه جایی برای پاسگاه انتظامی در نظر نگرفتند که مسکن مهر و بام لرستان از جمله این مکان ها است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: ما برای احداث و دایر کردن پاسگاه در بام لرستان برنامه ریزی داریم و چناچه این امر محقق شود و یک مکان در اختیار ما گذاشته شود استقبال کرده و شروع به فعالیت می کنیم هرچند که اکنون نیز نیروهای ما به صورت گشت فعال هستند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در مقابله با جرایم تصریح کرد: نیروی انتظامی از رسانه های لرستان حمایت کرده و آماده هستیم که با همکاری دو جانبه سبب امنیت و آرامش بیشتر مردم و مقابله با جرایم شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر خرم آباد به دوربین های کنترل ترافیک تجهیز می شود

معابر خرم آباد به دوربین های کنترل ترافیک تجهیز می شود