مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 06:532014-08-30حوادث

دستگیری 2 خواهر به جرم سرقت 95 میلیونی


خواهرانی که با همدستی هم بیش از 95 میلیون ریال سرقت اینترنتی انجام داده بودند، توسط مأموران پلیس فتای کرمانشاه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ اسدالله زحمتکش رییس پلیس فتای کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد که توسط شخص و یا اشخاصی ناشناس طی چند مرحله به صورت اینترنتی از حساب بانکی اش مبلغی بالغ بر 95میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی افزود: در این پرونده سارقان باتمام تلاش سعی در رد گم کردن داشتند و با ترفند نداشتن کارت بانکی از افرادی که کنار عابر بانک بودند می خواستند که شماره کارت خود را در اختیارشان قرار دهد تا با انتقال وجه از طرق اینترنت به آن حساب پول را دریافت کنند.

  زحمتکش تصریح کرد: این دو خواهر در تمام موارد از ماسک و عینک دودی استفاده کرده تا صورتشان در دوربین های بانکی مشخص نباشد اما با تلاش مستمر مأموران پلیس فتای کرمانشاه، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

  رییس پلیس فتا کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: متهمان ابتدا منکر موضوع شدند اما با ارائه مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و راز برداشت های اینترنتی و نحوه به دست آوردن اطلاعات کارتی را فاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 خواهر به جرم سرقت 95 میلیونی

دستگیری 2 خواهر به جرم سرقت 95 میلیونی