مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 22:132014-08-29سياسي

معاون استاندار قزوین خبر داد راه اندازی شهرک صنعتی کوهین


معاون عمرانی استاندار قزوین از راه اندازی شهرک صنعتی بخش کوهین با مساحت 100 هکتار خبر داد.

- " از قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه بازدید از بخش کوهین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به انجام سفرهای دوره ای از مناطق محروم استان قزوین اظهار کرد: استاندار قزوین به همراه جمعی از مسئولان استان به صورت دوره ای از بخش های محروم و کمتر توسعه یافته این استان بازدید می کند که در یازدهمین دور این بازدیدها از بخش کوهین از توابع شهرستان قزوین بازدید به عمل آمد.

وی بیان کرد: این بازدیدها به صورت هفته ای انجام می گیرد و با اولویت بندی و در نظر گرفتن محروم ترین بخش ها، به نوبت از تک تک این مناطق محروم بازدید می شود و هدف اصلی از این سفرها بررسی مشکلات و روند پروژه های عمرانی و مورد نیاز در هر بخش است.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: اولویت بندی موضوعات و پروژه های در دست اجرا یک امر مهم است و زمانی که از کمبود منابع مالی و کسری بودجه موجود در سطح استانداری و بخش های مختلف شهری که اکنون گریبان گیر استان قزوین است سخن به میان می آید، این اولویت بندی ضرورت بیشتری پیدا می کند.

حبیبی عنوان کرد: در بازدید این هفته از بخش کوهین، راه اندازی پروژه های اشتغال زایی و اقتصادی که به حل مشکلات جاری مردم آنجا به طور عمده در بخش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قزوین خبر داد راه اندازی شهرک صنعتی کوهین

معاون استاندار قزوین خبر داد راه اندازی شهرک صنعتی کوهین