مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 08:482014-08-29سياسي

امام جمعه خوی: مسلمانان قربانیان اصلی تروریسم جهانی هستند


مسلمانان قربانیان اصلی تروریسم جهانی هستند.

- " از خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با استناد به فرمایشی از امام باقر (ع) گفت: توانگران و ثروتمندان واقعی همان پرهیزگارانی هستند که ثروت اندک دنیا آنان را بی نیاز ساخته و کم خرج و بی زحمت هستند.

وی همچنین موضوع خیانت و فریب طرف مقابل در معامله از طریق آمیختن جنس مرغوب با نامرغوب را از منظر آیات و روایات مورد بررسی قرار داد و افزود: فریبکاری در معاملات از نظر تمام فقها حرام است.

امام جمعه خوی با اشاره به حرمت فریب و نیرنگ در معامله به فرمایشی از رسول گرامی اسلام (ص) گفت: کسی که به مسلمانی در خرید یا فروش خیانت کرده و تقلب کند از ما نیست و روز قیامت با یهودیان محشور خواهد شد.

مسلمانان قربانیان اصلی تروریسم هستند امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود 17 هزار شهید ترور و پس از آن سایر مسلمانان در کشورهای اسلامی عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان، پاکستان و لبنان قربانیان اصلی تروریسم در جهان هستند که از طریق عوامل و مزدوران کشورهای استعمارگر همه روزه قتل عام و سلاخی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خوی: مسلمانان قربانیان اصلی تروریسم جهانی هستند

امام جمعه خوی: مسلمانان قربانیان اصلی تروریسم جهانی هستند