مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 08:182014-08-29حوادث

سقوط 30 زن در مجلس عروسی


30 زن که مهمان عروسی در یک روستا در گیلان شرکت کرده بودند با بازشدن دهنه چاه فاضلاب با سرنوشتی دردناک روبه رو شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایران، ظهر چهارم تیرماه سال جاری بود که زنان مهمان عروسی برای خوردن ناهار یکی پس از دیگری در سالن مخصوص جمع شدند و ناگهان خنده ها و شادی ها به همهمه، فریاد و ناله تبدیل شد، زیر پای مهمانان خالی شد و همه ناگهان داخل فاضلاب چاه سقوط کردند.

بس از این وقوع حادثه عجیب، اهالی روستا به تکاپو افتادند و همزمان با کمک رسانی و خارج کردن این زنان از چاه فاضلاب با پلیس، اورژانس و آتش نشانی تماس گرفتند.

ثانیه هایی از مهمانی نگذشته بود که صدای آژیر آمبولانس ها در کوچه پس کوچه های روستا پیچید و همزمان برخی مهمانان با خودروهای شخصی زنان حادثه دیده را به بیمارستان رساندند.

در همان دقایق نخست، 30 زن به بیمارستان های دیلمان و لاهیجان انتقال یافتند و همگی تحت درمان قرار گرفتند و همزمان دستور تخلیه چاه فاضلاب صادر شد تا در صورت ماندن شخصی در آن اقدام برای نجات یا خارج کردنش صورت گیرد.

بر اساس این گزارش عصر روز حادثه نیز حیدری فرماندار، دکتر زمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و علی نژاد مسئول سیاسی و حراست فرمانداری شهر سیاهکل با حضور در بیمارستان 22 آبان لاهیجان، از نزدیک از مصدومان حادثه روستای پش دیلمان عیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط 30 زن در مجلس عروسی

سقوط 30 زن در مجلس عروسی