مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 01:532014-08-28سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: محصولات فرهنگی مبلغ آموزه های قرآنی هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: محصولات فرهنگی مبلغ آموزه های قرآنی هستند.

- حجت الاسلام ناصر شکریان در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی فرهنگی صحیفه سبز مازندران در گفت وگو با خبرنگار" در بابل اظهار داشت: نمایشگاه صحیفه سبز امسال از تنوع محصول بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است.

وی از عرضه لوازم التحریر ایرانی متناسب با فرهنگ ملی و مذهبی در این نمایشگاه تقدیر کرد و افزود: شایسته بود با برنامه ریزی درست و مدون از سوی آموزش و پرورش بابل، هماهنگی لازم با کلیه مدارس برای خرید لوازم التحریر اسلامی انجام می گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: ارائه کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دو فاکتور اساسی برای رقابت با محصولات غربی موجود در بازار است که باید به آن توجه ویژه شود.

شکریان اذعان داشت: راه اندازی شهرک معارف کودکان حرکت نو و اساسی در جذب مخاطب در این نمایشگاه بوده که نیاز است مسئولان از این بخش در عرصه های دیگر بهره برده و مورد حمایت قرار دهند.

این مسئول به نقش موثر رسانه ها اشاره کرد و گفت: امروزه تبلیغات مهم ترین عامل ترویج فرهنگ های مورد نظر سیاستمداران جامعه است، اگر بتوانیم از طریق رسانه افکار عمومی را به سمت فرهنگ دینی و ملی سوق دهیم بهره وری بهتری خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: محصولات فرهنگی مبلغ آموزه های قرآنی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: محصولات فرهنگی مبلغ آموزه های قرآنی هستند