مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1393 ساعت 00:022014-08-28سياسي

عده ای از خواص در فتنه گری ها فقط نظاره گر هستند


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه یک عده از خواص امروز فقط نظاره گرند، گفت: عده ای از خواص از اصول و آرمان ها و مقام معظم رهبری حمایت می کنند ولی از طرف دیگر دست نوازش بر روی فتنه گران می کشند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مشهدمقدس، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در اجلاس سالانه بسیج اساتید در مشهدمقدس اظهار کرد: بسیار خرسندم که فرصتی شد تا بار دیگر در جمع اساتید بسیجی که به تعبیری همواره پیشتازان عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن هستند، حاضر شوم و امیدوارم که این اساتید با استفاده از دستاوردهای این همایش بتوانند در این عرصه به صورت فعال تری حاضر شوند.

وی افزود: بزرگترین چالش های تمدن اسلامی باید مورد بررسی قرار بگیرد زیرا انقلاب های تمدن ساز همیشه با مشکلات بسیار زیادی روبرو بودند و ما باید با دستگیری از چالش های تمدن اسلامی بتوانیم انقلاب اسلامی خود را از خطرها محفوظ نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز قرار بود تمدن ساز باشد و قرار بود در مسیر آیین جهانی حرکت کند اما در طول این سال ها مشکلات بسیار زیادی دامن گیر انقلاب اسلامی ایران شده که باید تمامی این مشکلات مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای از خواص در فتنه گری ها فقط نظاره گر هستند

عده ای از خواص در فتنه گری ها فقط نظاره گر هستند