مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 23:382014-08-28فرهنگي

دست خالی سینمای ایران برای اسکار 2015


اکثر این فیلم ها حتی در یک جشنواره بین المللی کوچک نیز حضور نداشته اند و منتقدان و سینماگران مطرح جهان شناختی از آنها ندارند، چه رسد به اعضای آکادمی.

- رقابت فیلمسازان ایرانی برای معرفی فیلم شان به عنوان نماینده ایران در جایزه اسکار 2015 در فاصله حدود یک ماه تا مهلت معرفی نماینده کشورمان در حالی بالا گرفته که به نظر می رسد دست سینمای ایران نسبت به چند سال اخیر برای معرفی نماینده ای به اسکار که توان رقابت با نمایندگان سینمای دیگر کشورها را داشته باشد، خالی است و دورنمای جدی برای بردن اسکار 2015 برای فیلم های ایران وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وجدان، رَحِم داوری است این مطلع بیانیه کمیته انتخاب فیلم ایران برای اسکار 2014 بود؛ بیانیه ای که هفتم مهرماه سال گذشته صادر شد و پایان بخش همه کشمکش ها برای انتخاب نماینده سینمای ایران در پرسابقه ترین و مهم ترین جایزه سینمایی جهان بود؛ شکی وجود نداشت که اگر شانسی برای بردن اسکار وجود داشته باشد، این شانس متعلق به گذشته ساخته اصغر فرهادی بود که فاصله ای عمیق با دیگر فیلم های ایرانی برای حضور در اسکار داشت.

برخورداری از کمپانی معتبر بین المللی پخش نظیر سونی پیکچرز، برخورداری از بازیگر مطرح بین المللی، برخورداری از یک کارگردان شناخته شده در سطح بین الملل که اعضای آکادمی را به تماشای فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی سینمای ایران برای اسکار 2015

دست خالی سینمای ایران برای اسکار 2015