مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 23:372014-08-28سياسي

طرح حمایت از آمران به معروف به صحن علنی مجلس می رود


نایب رییس دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تا یک ماه آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود و چنانچه مورد تصویب قرار بگیرد برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال می شود.

- نسخه قابل چاپ " محمد رزم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، در مورد وضعیت کنونی طرح حمایت از آمران به امر به معروف و ناهیان از منکر، اظهار کرد: این طرح در حال حاضر در دستور کار کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی مجلس است و جلسات نهایی پیرامون این طرح باید برگزار شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح تا یک ماه آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود و چنانچه مورد تصویب قرار بگیرد جهت تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال می شود.

رزم گفت: طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از چند ماه پیش با توجه به مطالبه مردمی و همچنین تعرض عده ای اراذل و اوباش به آمران معروف و ناهیان منکر که در پی آن برخی از آمران و ناهیان مجروح و عده ای نیز به شهادت رسیدند در مجلس مطرح شد که هم اکنون در دستور کار مجلس قرار دارد.

نایب رییس دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این طرح توسط تعدادی از نمایندگان در قالب 5 تا 6 ماده تدوین شده بود که اعلام وصول شد و توسط هیئت رییسه به کمیسیون قضایی ارجاع گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از آمران به معروف به صحن علنی مجلس می رود

طرح حمایت از آمران به معروف به صحن علنی مجلس می رود