مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 22:022014-08-28فرهنگي

آبیار: خلاء فیلمسازی در حوزه فرهنگ رضوی کاملا احساس می شود


کارگردان فیلم شیار 143 با تاکید بر اینکه به زودی ساخت فیلمی درباره امام رضا(ع) را آغاز می کنم، گفت: من به عنوان یک فیلم ساز اعتقاد راسخ دارم ما فیلم سازها هنوز نتوانسته ایم به امام رضا(ع) ادای دین کنیم و فیلمی شایسته ایشان نساخته ایم.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 07/شهریور/1393 - 03:32 ، شناسه خبر: 475821 تکرار/ "به زودی ساخت فیلمی درباره امام رضا(ع) را آغاز می کنم" آبیار: خلاء فیلمسازی در حوزه فرهنگ رضوی کاملا احساس می شود خبرگزاری تسنیم: کارگردان فیلم شیار 143 با تاکید بر اینکه به زودی ساخت فیلمی درباره امام رضا(ع) را آغاز می کنم، گفت: من به عنوان یک فیلم ساز اعتقاد راسخ دارم ما فیلم سازها هنوز نتوانسته ایم به امام رضا(ع) ادای دین کنیم و فیلمی شایسته ایشان نساخته ایم.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مشهد مقدس، بهمن ماه 92 در جشنواره فیلم فجر، فیلمی اکران شد که تحسین خیلی ها را بر انگیخت؛ فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار؛ آبیار با فیلم سینمایی شیار143 مخاطبان را با اثری غیر منتظره و تحسین برانگیز مواجه کرد و فیلمی را در برابر دیدگان مخاطبان هنر هفتم قرار داد که امیدوار کننده بود.

آبیار داستان نویس و مستند ساز هم هست و تا به حال حدود 30 جلد کتاب در قالب داستان و رمان نوشته است که حوادث دفاع مقدس محتوای بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیار: خلاء فیلمسازی در حوزه فرهنگ رضوی کاملا احساس می شود

آبیار: خلاء فیلمسازی در حوزه فرهنگ رضوی کاملا احساس می شود