مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 13:532014-08-28سياسي

همزمان با هفته دولت آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در اردبیل برگزار شد


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران در شهرهای مختلف استان اردبیل عطرافشانی و برای شادی روح آنها فاتحه و صلوات نثار شد.

- " از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم و در گلزار شهدا و آرامستان های مختلف استان اردبیل برگزار شد، شرکت کنندگان با تقدیم صلوات، فاتحه و نثار شاخه گل هایی یاد و خاطره شهیدان والامقام این مرز و بوم را گرامی داشته و با آرمان آنها به ویژه آرمان بلند امام راحل و شهدای گرانقدر هفته دولت شهید رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که در حال و هوای معنوی برگزار شد عده ای همرزمان شهدا و فاتحان دوران دفاع مقدس خاطراتی را از رشادت های جوانان رشید این مرز و بوم بازگو کردند.

در پنجمین روز از هفته دولت بیش از 70 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با سرمایه گذاری ده ها میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل افتتاح شد.

این پروژه ها شامل طرح هادی، آبیاری تحت فشار، رونمایی از تندیس شهید نوجوان استان اردبیل شهید مرحمت بالازاده، افتتاح واحدهای آموزشی، گازرسانی به موران، بهره برداری از چندین ساختمان دهیاری، گازرسانی و آبرسانی به روستاها، احداث سدهای معیشتی و کانال های کشاورزی، پروژه های کنترل سیلاب، راه اندازی چندین پروژه راهساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته دولت آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در اردبیل برگزار شد

همزمان با هفته دولت آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در اردبیل برگزار شد