مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 11:532014-08-28سياسي

یاد و خاطره 275 شهید خدمتگزار دولت در استان یزد گرامی داشته شد


یاد و خاطره 275 شهید خدمتگزار دولت در استان یزد و شهیدان رجایی و باهنر امروز همزمان با هفته دولت در مسجد حظیره یزد گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر به مظلومیت شیعه در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: شیعه امروز نه تنها در جهان بلکه در کشورهای اسلامی نیز مظلوم واقع شده و گروه های خونخوار و جنایتکار را امروز به نام اسلام و شیعه معرفی می کنند.

حجت الاسلام سید حسن میررحیمی خاطرنشان کرد: امروز داعش به عنوان حکومت اسلامی در عراق و شام معرفی شده و با وجود قساوت های داعش و وابستگی او به رژیم جعلی اسراییل و آمریکا، این اقدام نهایت غربت و مظلومیت شیعه و اسلام است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه امام صادق (ع) محبان اهل بیت (ع) سه دسته هستند، اظهار داشت: محب واقعی اهل بیت (ع) همه چیز را در راه رضای خدا و رضایت اهل بیت (ع) فدا می کند.

میررحیمی تصریح کرد: از دیدگاه امام صادق (ع)، دسته اول محبان کسانی هستند که زبانی اظهار مودت به اسلام و اهل بیت (ع) می کنند اما در خفا علاقه و ارادتی وجود ندارد چنانکه افرادی در دوره معاصر اینگونه هستند نظیر کشمیری که بسیار به شهیدان رجایی و باهنر اظهار ارادت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و خاطره 275 شهید خدمتگزار دولت در استان یزد گرامی داشته شد

یاد و خاطره 275 شهید خدمتگزار دولت در استان یزد گرامی داشته شد