مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 11:332014-08-28اجتماعي

اجرای طرح «یک روز بانشاط» برای نخستین بار در کشور


در این طرح سعی داریم استعدادهای دانش آموزان را در همه زمینه ها شناسایی کنیم و به جای اینکه دانش آموزان بااستعداد را به مدارس استعدادهای درخشان هدایت کنیم در همان مدارس عادی آنها را پرورش و تربیت کنیم.

- وزیر آموزش و پرورش با حضور در برنامه صبحی دیگر با اشاره به افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته، از اجرای طرح شهاب و یک روز با نشاط برای نخستین بار از سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، علی اصغر فانی در برنامه صبح روز جاری(پنجشنبه) که به مناسبت هفته دولت از شبکه آموزش سیما پخش شد، از طراحی و اجرای طرح شهاب در برخی مدارس کشور از سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی اظهار داشت: در این طرح سعی داریم استعدادهای دانش آموزان را در همه زمینه ها شناسایی کنیم و به جای اینکه دانش آموزان بااستعداد را به مدارس استعدادهای درخشان هدایت کنیم در همان مدارس عادی آنها را پرورش و تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شهاب از نظر رفتاری به نفع جامعه است، ادامه داد: امسال این طرح در مقطع چهارم ابتدایی در برخی مدارس اجرایی می شود که به این منظور نیز برخی را به عنوان مدرس معلمان طرح شهاب تحت آموزش قرار دادیم تا این طرح با قوت در مدارس اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «یک روز بانشاط» برای نخستین بار در کشور

اجرای طرح «یک روز بانشاط» برای نخستین بار در کشور