مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 09:532014-08-28اقتصادي

تا سال 1400 روی می دهد افزایش تعداد شاغلین به 35 میلیون نفر در کشور


معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا سال 1400 تعداد شاغلین در کشور به 35 میلیون نفر می رسد.

- " از سنندج، حسن طایی ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر در کشور 22 میلیون نفر در بخش های مختلف مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با بیکاری و گریز از آن باید در چهارچوب مفهومی رشد فراگیر برنامه ریزی کرد، افزود: این رشد باید همراه با اشتغال مولد، توزیع عادلانه درآمد، بهره وری بالا و مشارکت همگانی باشد به این معنی که وضعیت همگان در آن در نظر گرفته شود.

معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر کاهش نرخ بیکاری و رساندن به 10 درصد در کشور تاکید کرد و ادامه داد: برای این کار نیازمند توجه به کلید بازار کار هستیم و همچنین اختصاص سرمایه گذاری ارزی و ریالی مناسب به بخش اشتغال هستیم.

طایی با اشاره به وضعیت مطلوب بازار کار در کردستان، بیان کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب، استان کردستان نیازمند ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در سال است و برای رسیدن به وضعیتی قابل قبول باید 15هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شود.

وی تولید ناخالصی تولید کار در کردستان را 50 درصد کل کشور عنوان کرد و ادامه داد: برای رفع شکاف موجود در زمینه اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری به ایجاد سالانه 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سال 1400 روی می دهد افزایش تعداد شاغلین به 35 میلیون نفر در کشور

تا سال 1400 روی می دهد افزایش تعداد شاغلین به 35 میلیون نفر در کشور