مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 09:522014-08-28اقتصادي

تعرفه های بالای گمرکی روسیه تجار همدانی را بی انگیزه کرده است


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از صادرات بیش از 3 میلیون دلار در سال گذشته به کشور روسیه خبر داد و گفت: تعرفه های بالای گمرکی تجار همدانی را برای تجارت با روسیه بی انگیزه کرده است.

- سید باقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار کرد: سال گذشته سه میلیون و 58 هزار دلار کالا به وزن هزار و 470 تن به کشور روسیه صادر شده که تنها شامل کشمش بوده است.

وی با اشاره به اینکه صادرات به روسیه 1.

25 درصد از کل صادرات استان معادل 225 میلیون دلار در سال گذشته را شامل می شود، افزود: سال گذشته 128 هزار دلار نخ تایر به وزن 37 تن از روسیه وارد استان همدان شده است.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته 210 قلم کالا به 26 کشور جهان صادر شده است، گفت: در چهار ماهه ابتدایی امسال نیز 240 هزار دلار کشمش به وزن 160 تن به کشور روسیه صادر شده است.

وی با تصریح بر اینکه در چهار ماهه ابتدایی امسال میزان واردات از کشور روسیه صفر بوده است، عنوان کرد: برخی موانع بر سر راه تجارت ایران و روسیه سبب شده تا عملکرد مطلوبی در حوزه بازرگانی بین دو کشور وجود نداشته باشد.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن استان همدان با اشاره به اینکه رابطه ایران و روسیه در عرصه تجارت وضعیت مطلوبی قرار ندارد، تاکید کرد: متاسفانه امور برای تجارت این دو کشور تسهیل نشده و تجار با مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های بالای گمرکی روسیه تجار همدانی را بی انگیزه کرده است

تعرفه های بالای گمرکی روسیه تجار همدانی را بی انگیزه کرده است