مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 ساعت 07:272014-08-28دانش

پاداش برای کارمندان خلاق دانشگاه آزاد


رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به تأکید رییس هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی، بر برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات لازم برای ارائه خدمات احسن به دانشجویان، - گفت: واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد با بهینه سازی روابط و تعاملات، عملکرد سیستم آموزشی این واحد دانشگاهی را ارتقا بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "، علی عباسپور در مراسم گرامیداشت روز کارمند در واحد علوم و تحقیقات، گفت: اگر بتوانیم با همکاری و همدلی اخلاق اسلامی را در سطح واحد علوم و تحقیقات حاکم کنیم، تمام تعاریف کارمند نمونه پوشش داده می شود.

وی ادامه داد: یک مجموعه دانشگاهی زمانی می تواند خوب عمل کند که امکانات خوبی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار دهد و این مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید رییس هیأت امنا و دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد می باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری فعالانه حرکت علمی و زندگی تحقیقاتی در واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: امید است، کارمندان در آستانه سال تحصیلی جدید ، با این دید که در مقابل خدا مسئول هستند، در حد توان خود به انجام وظایف روزانه بپردازند.

رییس واحد علوم و تحقیقات ، تصریح کرد: هرکس در مسئولیت خود اهمال کند، فعالیت و پویایی سیستم دچار مشکل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش برای کارمندان خلاق دانشگاه آزاد

پاداش برای کارمندان خلاق دانشگاه آزاد